Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

SUA de la Vest la Est

San Francisco – Stanford – San Jose – Union City – 17 Mile Drive – Carmel – San Simeon – Santa Maria – Santa Monica – Los Angeles – Las Vegas – Grand Canyon – Washington D.C. – Baltimore – Philadelphia – Pittsburgh – Cascada Niagara – Boston – New York
EUR 1990 00 EUR
pret/persoana
Sălbăticia și Modernismul Americii de Nord
Vă invităm să descoperiţi alături de noi Statele Unite ale Americii, într-un circuit complet de la vest la est, prilej cu care veți vizita oraşe emblematice, veţi fi uimiţi de minunile naturale întâlnite, veţi străbate parcuri naţionale şi vă veţi bucura de splendoarea peisajelor pe care le veți întâlni. „Visul american” va începe pe meleagurile coastei vestice, unde marile metropole s-au dezvoltat la malul Oceanului Pacific. Veţi vizita unele dintre cele mai importante oraşe, precum San Francisco, incontestabil unul dintre cele mai îndrăgite oraşe mari ale lumii, Los Angeles, capitala filmelor hollywoodiene și fermecătorul Las Vegas, oraşul care nu doarme niciodată. Veți continua cu parte estică, acolo unde naţiunea americană şi-a trăit primele momente, veți vizita capitala Washington D.C., apoi Boston, sediul celei mai prestigioase universităţi americane și veți încheia cu New York și celebrii săi zgârie-nori. Toate acestea reprezintă o ocazie unică, ca într-o singură călătorie să poţi surprinde atât de multe imagini fantastice care pot tăia respiraţia, dar nu de teamă, ci de admiraţie!

Info insotitor: român

Info tarif:

1990 EURO + 4280 USD / loc în cameră dublă; Supliment single: 1550 USD


20

Nr minim de turisti: 20

Observatii tarif: tarif cu toate taxele incluse, valabil pentru un grup minim de 20 turişti; pt. 15-19 turişti, tariful se va recalcula

Ghizi: insotitor al Agentiei noastre

Mese: Mic dejun:15



PROGRAM



Ziua 1. București – Londra – San Francisco
  • Descriere:  Întâlnire cu conducătorul de grup la Aeroportul Henri Coandă, la ora 06:00 (în faţa ghişeului de îmbarcare al companiei British Airways). Plecare cu compania British Airways, zbor BA 885 (08:10 / 09:40) spre Londra, de unde se va pleca spre San Francisco cu zborul BA 285 (11:10 / 14:15). După sosirea la San Francisco, transfer pentru cazare la Hotel Stanford Court (sau similar).


Ziua 2. San Francisco
  • Descriere:  Mic dejun. Zi dedicată vizitării orașului San Francisco, capitala financiară a Coastei de Vest. Vom face un tur panoramic de oraş cu ghid local care va include cartierul financiar Union Square, care marchează centrul oraşului cu statuia amiralului George Dewey, Chinatown a cărui parte de oraș a fost fondată în anii 1840 de către rezidenții de origine chineză din San Francisco care lucrau fie la calea ferată transcontinentală, fie la minele din zonă în timpul celebrei perioade Gold Rush, în prezent cel mai mare Chinatown din afara Asiei, dar şi cel mai vechi de acest gen din America de Nord, Catedrala Grace și Piaţa Alamo, cu încântătoarele case victoriene „Painted Ladies”, Parcul Golden Gate, în care se află Academia de Științe, Grădina Japoneză, padocul bizonilor, moara olandeză și Muzeul de Young, cu turnul său de observație, care oferă o uimitoare panoramă a orașului, celebrul pod Golden Gate cu o lungime impresionantă și un decor art-nouveau ce pune în evidență cei doi stâlpi uriași, construcție care a fost multă vreme cel mai mare pod suspendat din lume, inaugurat în anul 1937, care leagă Peninsula San Francisco de Peninsula Marin, Strada Lombard, considerată cea mai întortocheată stradă din lume, din cauza celor 8 curbe în ac de păr pe care le face pe panta cu înclinare de 27 de grade, Fisherman's Wharf - Debarcaderul Pescarilor, de unde vom avea o vedere panoramică a celebrei închisori Alcatraz, în care au fost închiși unii dintre cei mai cunoscuţi infractori ai Americii. Cazare în San Francisco la Hotel Stanford Court (sau similar).


Ziua 3. San Francisco – Stanford – San Jose – Union City
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre Stanford, unde vom face o oprire în campusul renumitei universități private, fondată în anul 1885 de către Leland și Jane Stanford, în memoria singurului lor fiu, decedat la vârsta de 15 ani, unde vom vedea Biserica Memorială, Turnul Hoover și Grădina de Sculpturi Rodin. În continuarea zilei ne vom îndrepta spre San Jose, oraș unde vom vedea Winchester Mystery House, surprinzătoarea reședință a doamnei Sarah Lockwood Pardee Winchester, nora fondatorului companiei producătoare de carabine Winchester. Aceasta era convinsă că pentru a fi protejată de spiritele celor uciși cu acest tip de carabine, construcția casei trebuie să continue fără întrerupere, astfel încât între anii 1886 și 1922, aceasta s-a transformat dintr-o fermă cu opt camera, într-o reședință cu 160 de camere, 2000 de uși, 10.000 de ferestre și diverse ciudățenii: uși și scări care nu duc nicăieri, ferestre spre alte camere sau în podea, scări cu trepte inegale. Ne vom îndrepta apoi pentru cazare spre Union City, oraș numit și „Capitala Silicon Valley”. Cazare la Hotel Crowne Plaza Silicon Valley N (sau similar).


Ziua 4. Union City – 17 Mile Drive – Carmel – San Simeon – Santa Maria
  • Descriere:  Mic dejun. Itinerariul zilei ne va purta către una dintre cele mai uimitoare rute din Statele Unite ale Americii, 17 Mile Drive, un drum panoramic de 17 mile (aprox. 27 km) care se întinde de-a lungul coastei Oceanului Pacific, oferind nişte panorame unice asupra golfurilor sălbatice și către Pebble Beach. Printre cele mai spectaculoase atracţii se numără The Lone Cypress, chiparosul singuratic, cel mai fotografiat copac din lume, crescut pe o stâncă care se înalţă direct din ocean. După o scurtă oprire la Farul Point Pinos, construit în anul 1855, cel mai vechi far cu funcționare continuă de pe coasta de vest a Statelor Unite, vom pleca spre Carmel, oraș mic, clasic și încântător, care a scos în afara legii reclamele luminoase, semafoarele, ceasurile din parcare - orice poartă amprenta trivială a vieții de oraș, incluzând și plantele decorative artificiale. Vom face o scurtă vizită la Misiunea Carmel și Carmel Beach. Vom continua explorarea statului California cu o vizită la Castelul Hearst din San Simeon, reședința magnatului presei William Randolph Hearst, construit între anii 1919 -1947, renumit pentru opulența sa. Castelul a fost proiectat în stilul Renașterii Mediteraneene, fiind inspirat de Biserica Santa Maria la Mayor din Ronda, Spania, care are 115 camere, dintre care 38 de dormitoare, peste 40 de băi, un teatru, un salon de înfrumusețare, o piscină interioară și una exterioară. Ne vom îndrepta apoi pentru cazare în orășelul Santa Maria, cunoscut pentru producția de vinuri și pentru grătarul în stil Santa Maria, patentat în anul 1978 de Camera de Comerț din Valea Santa Maria. Cazare în Santa Maria la Hotel Best Western Plus Big America (sau similar).


Ziua 5. Santa Maria – Santa Monica – Los Angeles
  • Descriere:  Mic dejun. În această zi ne vom deplasa spre Santa Monica, care se află în topul primelor 10 oraşe de plajă din lume, unde vom admira frumoasa plajă scăldată de apele Pacificului, digul pe care se află parcul de distracții Pacific Park și zona pietonală Third Street Promenade. Itinerariul zilei va continua spre Los Angeles sau pe scurt L.A., numele iniţial fiind El Pueblo de Nuestra Senora Reina de los Angeles, oraş format ca un puzzle zonal, fiecare zonă având specificul său cultural. Oraşul modei, al Hollywoodului şi al viselor, al cărui spirit a devenit o filozofie de viață prin vestitul slogan „visează orice, totul este posibil”, a fost întemeiat în anul 1781, devenind cel mai mare oraş din Statul California şi al doilea ca mărime din punct de vedere al populaţiei din Statele Unite, fiind întrecut doar de New York. Vom vizita cartierul central - Downtown, cu ameţitorii zgârie-nori, precum Wilshire Grand Center și U.S. Bank Tower, dar care va include și cea mai veche parte a orașului, cu Union Station, gara principală, cu biserica catolică Nuestra Senora la Reina de los Angeles şi cu Olvera Street, pe care se află cea mai veche casă, Avila Adobe. De asemenea vom vedea numeroase clădiri din secolele XX și XXI, cu arhitectură deosebită, precum Primăria, clădire în stil Art Deco, sau Catedrala Catolică Our Lady of the Angels. Vom vedea de asemenea Disney Hall, clădire ultramodernă, monumentală, cu o arhitectură avangardistă, care găzduiește în prezent printre altele, orchestra filarmonicii din L.A. care, împreună cu Pavilionul Dorothy Chandler, Forumul Mark Taper și Teatrul Ahmanson, edificii construite între anii 1962 și 1967, formează Centrul Muzical din Los Angeles. Cazare în zona Los Angeles la Hotel DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown (sau similar).


Ziua 6. Los Angeles – Las Vegas
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre Las Vegas, sau „Sin City”, oraşul păcatelor cum i se mai spune capitalei mondiale a distracţiei, prilej de a explora hotelurile şi cazinourile de pe celebrul Strip Boulevard. Construcţia oraşului a început în anul 1905, iar localitatea a obţinut titlul de oraş în anul 1911. Datorită ritmului susţinut de extindere, Las Vegas a devenit cel mai mare oraş din Statele Unite fondat în sec. al XX-lea, comparativ cu Chicago, care este considerat cel mai mare oraş fondat în sec. al XIX-lea. Las Vegas este în prezent pe locul 28 din oraşele din Statele Unite după numărul de locuitori, iar ca o curiozitate, în Las Vegas există cel mai mare număr de biserici pe cap de locuitor raportat la oraşele SUA. La intrarea în oraș vom fi întâmpinați cu binecunoscutul mesaj de bun venit „Welcome to Fabulous Las Vegas”, iar începând de aici vom parcurge faimoasa arteră The Strip, pentru a ne familiariza cu spectacolul acestui oraș cu adevărat fabulos și al renumitelor hoteluri, dintre care menționăm doar câteva: Mandalay Bay, Luxor, New York-New York, Paris, Bellagio, Flamingo, Caesars Palace, Mirage, Venetian, Treasure Island, Circus Circus și The Strat (fost Stratosphere). După căderea serii, nu ratați spectacolul vulcanului care erupe din oră în oră, în fața hotelului Mirage și încântătoarele fântâni muzicale din fața hotelului Bellagio, în interiorul căruia veți putea admira Grădinile Botanice și cea mai înaltă fântână de ciocolată din lume care are peste 8 m, proiectată de Jean-Philippe Maury. De asemenea, dacă veți dori, veți putea descoperi viaţa de noapte a oraşului, vechiul Las Vegas cu celebra stradă Fremont, cu unicul său spectacol de lumină şi sunet, sau renumita „A Little White Chapel”, unde cei care doresc să se căsătorească în Las Vegas pot alege pentru ceremonie una dintre cele cinci capele interioare, pavilionul exterior sau unicul „Drive Thru Tunnel Of Love”, creat în anul 1991 în special pentru cuplurile cu dizabilități. Cazare în Las Vegas la Excalibur Hotel & Casino (sau similar).


Ziua 7. Las Vegas – Grand Canyon – Las Vegas
  • Descriere:  Mic dejun. Timp liber pentru activități individuale sau opțional, excursie la Marele Canion, considerat a fi una dintre cele şapte minuni naturale ale lumii, care este de fapt rezultatul eroziunii exercitate de Fluviul Colorado timp de două milioane de ani, partea sa inferioară de astăzi fiind de fapt albia majoră a fluviului. Monumentalul Grand Canyon face parte aproape integral din Parcul Naţional Grand Canyon, unul dintre primele parcuri naţionale ale SUA. Deşi descoperit în anul 1540, Grand Canyon a fost destinaţia unei expediţii ştiinţifice în anul 1860 conduse de John Wesley Powell. Zona a fost locuită de nativi americani (indieni): anasazi, hualapai, paiutes, havasupai, sinagua şi dineh. Pe traseul spre West Rim - versantul de vest al canionului, veți traversa impresionantul pod O’Callaghan-Tillman, inaugurat în anul 2010, cel de-al doilea ca înălțime din Statele Unite (270 m), de pe care veți putea vedea Barajul Hoover, construit între anii 1931 și 1936. Trecând prin păduri de copaci din familia yucca, numiți de coloniștii mormoni Joshua trees, veți ajunge în teritoriile tribului Hualapai, unde au fost amenajate trei puncte de vizitare la care se ajunge cu autobuzele-navetă. Primul dintre ele va fi Hualapai Ranch, ce reproduce atmosfera Vestului Sălbatic din sec. al XIX-lea, după care va urma Eagle Point, unde a fost inaugurat în anul 2007 faimosul Skywalk, platforma cu podea de sticlă care oferă o priveliște de neuitat asupra văii fluviului Colorado. Cel de-al treilea punct de interes va fi Guano Point, după unele păreri cel mai impresionant din această zonă a Marelui Canion. Întoarcere în Las Vegas pentru cazare la Excalibur Hotel & Casino (sau similar).


Ziua 8. Las Vegas – Washington D.C.
  • Descriere:  Mic dejun. Transfer la aeroport pentru plecare spre capitala Statelor Unite, Washinghton D.C., cu compania United Airlines, zbor UA 1961 (13:20 / 20:52). După sosirea la Washinghton D.C., transfer pentru cazare la Hotel Embassy Suites by Hilton Washington D.C. - Convention Center (sau similar).


Ziua 9. Washington D.C.
  • Descriere:  Mic dejun. Zi dedicată vizitării oraşului Washington D.C., capitala cu clădiri măreţe şi cu monumente impresionante. Oraşul creat iniţial de arhitectul francez Pierre L`Enfant în anul 1791, are o arhitectură deosebită, cu clădiri impunătoare și spații largi ce dau o imagine grandioasă capitalei. Washingtonul reprezintă locul în care au fost luate cele mai importante decizii din istoria modernă a țării și cel în care președinții americani și Congresul american își desfășoară activitatea. Oraşul este elegant, cu parcuri verzi, străzi largi aliniate de copaci şi foarte puţini zgârie-nori, având mai mult un aer european decât imaginea unei metropole americane. Stilurile arhitecturale neoclasic, georgian, gotic și modern pot fi regăsite în zona centrală. Vom face un tur panoramic care va include cele mai importante obiective turistice, culturale şi politice: Clădirea Capitoliului, situată pe colina numită Capitol Hill, Clădirea FBI, Triunghiul Federal, Elipsa, Clădirea Arhivelor Naţionale, Muzeul Smithsonian, Casa Albă, locul unde se află reședința și biroul președintelui SUA, Memorialul Jefferson, Monumentul George Washington, Embassy Row şi Cimitirul Arlington. După-amiază vom avea timp liber pentru vizite individuale într-unul din numeroasele muzee ale capitalei, dintre care vă recomandăm National Air and Space, sau pentru plimbări prin parcurile şi magazinele orașului. Cazare în Washington D.C. la Hotel Embassy Suites by Hilton Washington D.C. - Convention Center (sau similar).


Ziua 10. Washington D.C – Baltimore – Philadelphia
  • Descriere:  Mic dejun. În această zi ne vom îndrepta spre Baltimore, locul de naștere al imnului Statelor Unite, unul dintre cele mai cunoscute porturi ale Statelor Unite situat mai aproape de marile piețe de mărfuri din partea centrală a țării decât orice alt port de pe coasta de est. Această poziționare avantajoasă a jucat un rol fundamental în istoria orașului, întrucât Baltimore a fost timp îndelungat atât al doilea punct de intrare maritimă pentru emigranții de pe coasta de est a Uniunii, după New York, precum și un mare centru industrial. Vom face un tur panoramic al orașului, după care vom explora Inner Harbour, principala atracție turistică a orașului, unde se găsesc Acvariul, Muzeul de Știință și unde sunt ancorate vasele istorice (U.S.S. Constellation, Chesapeake, U.S.C.G.C. Taney și submarinul U.S.S. Torsk). Itinerariul zilei ne va purta spre Philadelphia, care a fost timp de zece ani capitala țării, unde s-au scris şi s-au adoptat două documente de importanţă majoră: Declaraţia de Independență, la sfârşitul sec. al XVIII-lea şi Constituţia Statelor Unite. Vom face un tur panoramic al oraşului cu ghid local, după care vom vizita sala în care s-a semnat Declaraţia de Independenţă a Statelor Unite şi pavilionul care găzduieşte „Liberty Bell”. Frumoasa zonă centrală, amintește de momentele de mare intensitate trăite de americani în timpul formării primei Confederații. Majoritatea personajelor istorice care au participat la semnarea Declarației de Independență sunt evocate prin monumente şi statui, aici istoria îmbinându-se în mod armonios cu modernul reflectat de noile clădiri spectaculoase care s-au ridicat în vecinătatea centrului istoric. Cazare în Philadelphia la Hotel Loews Philadelphia (sau similar).


Ziua 11. Philadelphia – Pittsburgh
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre Pittsburgh, metropolă situată la confluența a două râuri, centru industrial şi cultural al regiunii Allegheny din statul Pennsylvania. În trecut un mare centru industrial, orașul s-a transformat spectaculos într-un oraș vizitat de turiști care apreciază arhitectura veche și viața culturală foarte bine pusă la punct. Nume cunoscute în lumea afacerilor, precum Carnegie și Heinz, marii producători de oțel și ketchup au pornit din Pittsburgh și au cucerit întreaga lume. Cazare în Pittsburgh la Hotel Hilton Garden Pittsburgh University Place (sau similar).


Ziua 12. Pittsburgh – Cascada Niagara
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre orășelul Niagara Falls, numit la un moment dat „Capitala Lunilor de Miere” din America. Vom putea admira Cascada Niagara, considerată de mulți o minune naturală, care s-a format cu mai bine de 12.000 de ani în urmă, când ghețarii s-au retras spre nord, lăsând apa din Lacul Erie să curgă peste povârnișul Niagara, o linie de coastă care se întinde din sudul orașului Ontario până la Rochester. Vom fi impresionați de forța sa datorită căderii de apă de la 53 m înălţime și de debitul său impresionant, care ajunge în timpul verii, la 2800 m3/sec. Niagara este de fapt numele unui grup de trei cascade în defileul cu același nume de la granița dintre SUA și Canada. Două dintre cascade, American Falls și Bridal Veil Falls se află în partea americană, în timp ce a treia, Horseshoe Falls este situată în partea canadiană. Cazare în Niagara la DoubleTree by Hilton Hotel Niagara Falls New York (sau similar).


Ziua 13. Cascada Niagara – Boston
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre Boston, unul dintre cele mai vechi oraşe din Statele Unite, capitala statului Massachusetts, considerat și leagănul Revoluției Americane. Cazare în Boston la Hotel Hampton Inn Boston Seaport District (sau similar).


Ziua 14. Boston
  • Descriere:  Mic dejun. Dimineața va fi dedicată vizitării oraşului Boston care acum aprox. 400 de ani se înfiinţa ca o capitală a primei colonii de puritani veniţi din Anglia în Massachusetts Bay, devenind peste ani cel mai mare oraş şi capitala statului Massachusetts. Bostonul este supranumit şi leagănul Americii moderne, în special datorită faptului că aici se găsesc cele mai prestigioase universităţi de pe continent, dar şi cele mai moderne clădiri care împânzesc oraşul de la un capăt la celălalt. Se spune că Bostonul este unul dintre cele mai frumoase oraşe din State, unul dintre oraşele în care oricine şi-ar dori să trăiască. Vom face un tur panoramic de oraş cu ghid local care va include zona istorică a oraşului cu Freedom Trail, „poteca” de cărămidă roşie de aprox. 4 km, care străbate cartierele oraşului legate de istoria Revoluției Americane, Harvard, cea mai veche universitate din SUA, Piața Copley și grădinile publice Boston Common, vechiul cartier Beacon Hill construit în stil englezesc, Back Bay, un alt cunoscut cartier construit în stil victorian, Trinity Church, una dintre cele mai frumoase catedrale din SUA, Old State House, fostul sediu al Adunării legislative din Massachusetts, Quincy Market, simbolul oraşului Boston, care în sec. al XIX-lea era una dintre cele mai mari piețe din SUA, Cambridge Common, parcul în care se plimbau studenții de la Harvard și Fanueil Hall, locul de întâlnire al luptătorilor pentru Independența de sub dominația Coroanei Britanice precum Samuel Adams şi James Otis. După-amiază, timp liber pentru vizite și activități individuale. Cazare în Boston la Hotel Hampton Inn Boston Seaport District (sau similar).


Ziua 15. Boston – New York
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre New York, cunoscut şi sub denumirea de „The Big Apple”, metropola cu cea mai mare densitate de locuitori din Statele Unite, care are peste 19,2 milioane de rezidenţi pe o arie de 830 km². Tur panoramic de oraş cu ghid local care va include cele mai reprezentative obiective turistice ale New York-ului, printre care Empire State Building, cea mai înaltă clădire din New York, Times Square, unul dintre locurile în care ne vom convinge că oraşul parcă nu doarme niciodată, un loc plin de viaţă, cunoscut pentru reclamele imense dar şi pentru numeroasele teatre şi cinematografe de pe Broadway, celebra arenă Madison Square Garden, Greenwich Village, cartierul boem al artiştilor americani, emblematicul Central Park, Clădirea Flatiron, una dintre primele clădiri din lume în care s-a folosit oţelul deschizându-se astfel era zgârie-norilor, vestitul Rockefeller Center care găzduieşte 19 clădiri comerciale, Radio City Music Hall, unde au loc concerte şi spectacole celebre, centrul financiar Wall Street, New York Public Library, impresionanta bibliotecă publică a oraşului, Carnegie Hall, prima mare sală de concerte din New York, Sediul Naţiunilor Unite, One World Trade Center, cea mai înaltă clădire din Statele Unite, cea mai înaltă clădire din emisfera vestică și a șaptea cea mai înaltă din lume. Structura poartă același nume cu Turnul de Nord al World Trade Center-ului inițial, care a fost distrus în atacurile teroriste din 11 septembrie 2001, Union Square, locul obişnuit al oratorilor locali, Lincoln Center, complex dedicat diferitelor arte interpretative, precum și Chelsea şi Districtul Garment. Seara veţi putea admira reclamele luminoase din Times Square, vă veţi putea bucura de fantastica panoramă a oraşului, cu toate luminile sale strălucitoare, de la ultimul etaj al clădirii Empire State Building sau din Rockefeller Center. De asemenea, veţi putea participa la unul dintre numeroasele spectacole de pe Broadway (preţul biletelor variază în funcţie de spectacol). Cazare în New York la Hotel Aliz Times Square (sau similar).


Ziua 16. New York – Londra
  • Descriere:  Mic dejun. Împreună cu însoţitorul de grup vom putea traversa cu ferry-boat-ul pentru a vedea îndeaproape cel mai cunoscut reper al New York-ului, Statuia Libertăţii situată pe Insula Ellis. Aceasta a fost amplasată în anul 1886 la intrarea în portul de pe insulă cu scopul de a transmite călătorilor sosiți salutul de bun venit pe pământ american. Statuia este un cadou al Franței făcut Statelor Unite ale Americii cu ocazia aniversării a 100 de ani de la câștigarea independenței și inaugurată de președintele Grover Cleveland la 28 octombrie 1886. Transfer la aeroport pentru plecarea spre Londra cu compania British Airways, zbor BA 112 (18:30 / 06:30).


Ziua 17. Londra – București
  • Descriere:  Sosire la Londra la ora 06:30, de unde vom pleca spre București cu zborul BA 886 (08:50 / 14:10).

vezi mai multe

  • transport intercontinental cu avionul pe rutele: Bucureşti – Londra – San Francisco și New York – Londra – București cu compania British Airways
  • transport continental cu avionul pe ruta: Las Vegas – Washington D.C. cu compania United Airlines
  • taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale și continentale (pot suferi modificări)
  • transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti
  • cazare 15 nopţi: • 2 nopți în San Francisco la Hotel Stanford Court (sau similar) • 1 noapte în Union City la Hotel Crowne Plaza Silicon Valley N (sau similar) • 1 noapte în Santa Maria la Hotel Best Western Plus Big America (sau similar) • 1 noapte în zona Los Angeles la Hotel Double Tree by Hilton Los Angeles Downtown (sau similar) • 2 nopți în Las Vegas la Excalibur Hotel & Casino (sau similar) • 2 nopți în Washington D.C. la Hotel Embassy Suites by Hilton Washington DC Convention Center (sau similar) • 1 noapte în Philadelphia la Hotel Loews Philadelphia (sau similar) • 1 noapte în Pittsburgh la Hotel Hilton Garden Pittsburgh University Place (sau similar) • 1 noapte în Niagara la Hotel DoubleTree By Hilton Niagara Falls (sau similar) • 2 nopți în Boston la Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar) • 1 noapte în New York la Hotel Aliz Times Square (sau similar)
  • transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program
  • tururi panoramice de oraș cu ghid local în San Francisco, Washington D.C., Boston, New York
  • conducător român de grup
  • asigurare în caz de insolvabilitate / faliment al agenţiei de turism

vezi mai multe

  • taxele de oraș care se plătesc individual la recepția hotelurilor
  • taxe de ieşire de pe aeroporturi, numai dacă se aplică
  • taxa de bagaj cală pe zborul United Airlines: aprox. 40 usd/ pers.
  • taxa de viză pentru SUA (185 usd/pers.
  • tariful poate fi modificat de către Consulat)
  • taxa de procesare viză: 20 euro/pers. (se achită în agenție)
  • taxe de intrare la obiectivele menţionate în program ca fiind opţionale
  • alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.
  • bacşişuri obligatorii în SUA: 15 usd/pers./zi pentru ghizi şi şoferi, mai puţin pentru bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire)
  • excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii externi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerul local: • excursie la Grand Canyon (transferuri, taxă intrare în rezervație, acces Skywalk și însoțitor român): aprox. 185 usd/pers. IMPORTANT! Recomandăm încheierea unei Asigurări MEDICALE și STORNO de călătorie. Astfel se poate acoperi riscul de pierderi financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate. Acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei, INCLUSIV riscurile din categoria evenimentelor asigurate Covid-19. Asigurările MEDICALE și STORNO de călătorie se pot încheia la orice companie de asigurări care asigură acest serviciu; suma platită pentru asigurare nu este returnabilă. Dacă aveți nevoie de asistență pentru a vă alege asigurarea de călătorie potrivită, echipa noastră de consultanți vă stă la dispoziție.

vezi mai multe

Conditii:
  • înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor
  • diferența de până la 50% din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu 60 de zile înainte de data plecării
  • diferența de până la 100% din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu 30 de zile înainte de data plecării
  • turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte
  • în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti


Observatii:
  • conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice
  • agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure
  • agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu
  • prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora
  • conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistență în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic
  • cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
  • clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
  • distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup
  • dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program
  • agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană
  • agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil
  • în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
  • aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, iar cei care au achitat supliment de single pentru cazare NU beneficiază de 2 locuri în autocar
  • agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta
  • conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora
  • excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia Agentiei noastre; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate
  • agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză
  • în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri
  • agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.
  • selectarea preferențială a locurilor în avion, în cadrul rezervărilor de grup, este de cele mai multe ori supusă unor reguli stricte și diferă de la o companie aeriană la alta (se percep costuri suplimentare sau nu este acceptată și/sau se poate face numai cu un anumit timp în avans etc.). Ulterior achitării unei sume pentru un loc preferențial în avion, compania aeriană poate modifica fără preaviz tipul de avion și ca atare se modifică configurația locurilor în avion, respectiv a locului prerezervat/achitat de către turist; pentru aceste situații nu suntem răspunzători și ne oferim doar sprijinul să intermediem un dialog cu compania aeriană ce nu garantează și soluționarea situației
  • copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și/sau cărții de identitate
  • copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual
  • vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei
  • pentru posesorii de paşapoarte temporare cu valabilitate de 1 an, este necesară obţinerea vizelor de la ambasada din Bucureşti; în cazul neobţinerii vizei se reţin penalizări pentru biletul de avion, asigurarea medicală şi cheltuielile agenţiei
  • c/v excursiei poate fi achitată şi în lei la cursul BNR + 2%, din ziua ultimei plăți
  • prezentul document constituie anexă la « Contractul de prestări servicii turistice »

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Trimite o cerere de rezervare